Heb je nog een vraag?

Onderstaand vind je een overzicht van vragen die wij in de praktijk vaak tegenkomen. Door ze hier te plaatsen en te beantwoorden hopen wij ook jouw vragen te beantwoorden. Mocht jouw vraag er niet tussen staan, neem dan contact met ons op en wij beantwoorden deze direct.

Overzicht veelgestelde vragen

Beveiliging en Privacy

Voldoet de website die jullie voor mij bouwen aan alle AVG eisen?

Ja. De website die wij voor jouw praktijk bouwen voldoet aan alle AVG eisen en is hierdoor volledig AVG proof. De website wordt voorzien van een ssl-beveiligingscertificaat (dit is te zien aan https:// in de domeinnaam van de website). Met het ssl-beveiligingscertificaat wordt alle data uitwisseling tussen de website, mailbox en de server versleuteld, waardoor de website en mailbox volledig beveiligd zijn.

Krijg ik een verwerkersovereenkomst van jullie?

Omdat wij jouw website beheren sluiten wij een verwerkersovereenkomst met je af, zodat de verantwoording voor het juiste online beheer van uw website en mailbox bij ons ligt en niet bij jou.

Kunnen jullie controleren hoeveel cliënten er bij mij op afspraak zijn geweest?

Nee. Wij hebben geen inzicht in wie zich bij je aanmeldt en in het contact dat je hebt met je cliënten. Wij kunnen dus niet controleren hoeveel cliënten er bij je op afspraak zijn geweest. Wanneer wij met je samenwerken vertrouwen wij erop dat je het aantal op afspraak gekomen cliënten eerlijk aan ons doorgeeft.

Cliëntaanmeldingen

Hoe weet ik welke cliëntaanmeldingen via jullie bij mij terecht zijn gekomen?

Dit is vrij simpel. Cliënten kunnen zich op twee manieren bij je melden, namelijk: via het contactformulier op de website en telefonisch.

Wanneer een cliënt zich via het contactformulier op de website bij je meldt, komt deze aanmelding terecht in de beveiligde mailbox die verbonden is aan de website, en waar alleen jij toegang tot hebt. Doordat deze aanmelding in de mailbox van jouw nieuwe website terecht komt, weet je direct dat deze aanmelding via Psyflow bij je terecht is gekomen.

Wanneer een cliënt zich telefonisch bij jouw praktijk meldt is het niet direct duidelijk of deze via onze website bij je terecht is gekomen. Wij vragen je daarom om bij een telefonische aanmelding altijd na te vragen hoe deze persoon jou gevonden heeft. Is dat via onze website voor jou gebeurd, dien je de aanmelding aan ons op te geven wanneer deze bij je op afspraak is geweest.

Wanneer dien ik een cliëntaanmelding aan jullie op te geven?

Cliëntaanmeldingen dienen pas opgegeven te worden wanneer deze bij jou op eerste afspraak zijn gekomen in jouw praktijk. Wij vragen je aan het einde van iedere maand om het aantal nieuwe cliënten, dat in de afgelopen maand via ons bij jou op eerste afspraak is geweest, aan ons door te geven. Hier ontvang je vervolgens een factuur voor (indien er meer dan 1 nieuwe cliënt op eerste afspraak is geweest).

Hoe geef ik het aantal cliënten door dat ik via jullie op afspraak heb gehad?

Wij sturen je aan het einde van iedere maand een e-mail om het aantal nieuwe cliënten door te geven dat je in de afgelopen maand via ons op eerste afspraak hebt gehad.

Om de privacy van jouw cliënten te allen tijde volledig te waarborgen vragen wij je uitsluitend om aantallen door te geven, en nooit persoonsgegevens.

Kosten

Zijn er overige kosten aan jullie concept verbonden?

Nee. Ons concept is daadwerkelijk 100% “no cure, no pay”. Dus geen opstart-, tussentijdse, beëindigings- of overige kosten. Je betaalt uitsluitend een bedrag per nieuwe cliënt, and that’s it!

Websitebouw

Maken jullie reclame voor jezelf op de website die jullie voor mij bouwen?

Nee. Wij maken geen reclame voor onszelf op de website die wij voor jouw praktijk bouwen. Tevens nemen wij nooit en te nimmer contact op met jouw cliënten. Wij beperken ons tot de rol van stille motor achter de website en de online marketing.

Welke teksten dien ik aan te leveren voor de website die jullie voor mij bouwen?

Wij vragen je in principe om alle teksten voor de website aan te leveren. We hebben een aantal templates beschikbaar dat als handvat kan dienen voor de te schrijven teksten. Uiteraard kun je hier naar eigen inzicht in bepaalde mate van afwijken.

Welk fotomateriaal dien ik voor de website aan te leveren?

Wij ontvangen graag een aantal spontane profielfoto’s en een aantal goede praktijkfoto’s voor de website. Wij geven de voorkeur aan professioneel geschoten foto’s, omdat dat doorgaans professioneler oogt dan foto’s die zijn geschoten met een mobiele camera. We hebben een aantal richtlijnen voor de foto’s die wij je kunnen meegeven, mocht je dat fijn vinden.

Kan ik, wanneer de website online is, nog wijzigingen hieraan aanbrengen?

Ja. Je hebt na het online gaan van de website altijd de mogelijkheid om tussentijds wijzigingen, verbeteringen of aanvullingen aan te geven. Je kan ons deze gewoonweg e-mailen en wij zetten dit vervolgens binnen 24 uur online.

Kan ik mijn workshops en cursussen promoten op de website?

Ja, het is mogelijk om workshops en groepscursussen een prominente plek te geven op de website, zodat hier deelnemers voor aangetrokken worden. Wanneer het bedrag voor deelname aan een workshop / groepscursus niet heel hoog is, vragen wij geen vergoeding voor het aanleveren van deelnemers hiervoor. Dit kan dan als een leuk extraatje worden gezien.

Kan ik een online agenda bijhouden op de website?

Ja. Het is mogelijk om zelf een online agenda met actuele cursus- en workshopdata bij te houden op de website.

Kan ik bloggen op de website die jullie voor mij bouwen?

Ja, het is mogelijk om blogberichten te posten op jouw nieuwe website. Tevens is het mogelijk om deze blogberichten direct vanaf de website te delen op social media en om mensen reacties op de website te laten plaatsen bij geposte blogberichten.

Hoe lang duurt het voordat de website online kan?

De planning voor het online gaan ziet er doorgaans als volgt uit:

  • We maken samen een planning voor de bouw van de website en voor het aanleveren van de teksten en de foto’s voor de website.
  • Hierna beginnen wij met het klaarzetten van de basis van de website, zodat wij spoedig aan je kunnen opleveren wanneer wij jouw teksten en fotomateriaal ontvangen.
  • Wanneer wij jouw teksten en de foto’s voor de website binnen hebben, gaan wij deze integreren op de website en leveren dan binnen maximaal 3 weken het eindconcept voor de website aan je op.
  • Je hebt vervolgens de mogelijk om jouw verbeterpunten / wijzigingen voor de website aan te geven, die wij direct zullen doorvoeren. Dit duurt uiterlijk een aantal dagen, waarna de website direct online kan.

Doorgaans duurt het online gaan dus maximaal een maand, nadat wij van jou de teksten en het fotomateriaal hebben ontvangen.

Praktisch en overig

Wat is de opzegtermijn van onze samenwerking?

Wij hanteren geen opzegtermijn. Je kan stoppen met de samenwerking wanneer je dat wilt, zonder dat hier enige kosten aan verbonden zijn. Het werkt voor ons het handigst wanneer je een maand van tevoren aangeeft dat je wilt stoppen, zodat wij de online marketing campagne (Google Adwords) hierop tijdig kunnen aanpassen.

Wat als ik op vakantie ga of om een andere reden tijdelijk niet kan werken?

Wanneer je op vakantie gaat of om een andere reden tijdelijk niet kan werken, is dat uiteraard geen probleem. Wij zetten de online marketing campagne (Google Adwords) die wij voor je aan hebben staan dan even tijdelijk op pauze, totdat je weer beschikbaar bent.

Bieden jullie hulp bij het opzetten van mijn eigen praktijk?

Wanneer je afgestudeerd psycholoog bent en met een eigen praktijk wilt starten, kunnen wij je daar bij helpen. Een groot deel van onze psychologen is bij ons gestart als startende praktijk, dus wij weten wat er bij het opzetten van een eigen praktijk allemaal komt kijken.

Voor startende praktijken die met ons samenwerken stellen wij een groter marketing budget beschikbaar om ervoor te zorgen dat de website direct cliënten zal genereren. Dit maakt het verschil voor een startende praktijk, omdat deze niet al een bestaande cliëntenstroom heeft (zoals bij reeds langere tijd actieve praktijken wel het geval is).

De startende praktijk begint daadwerkelijk met niets en wanneer er mondjesmaat nieuwe cliënten binnen komen zal dat een grote financiële druk kunnen hebben op de praktijk. Om dit te voorkomen en om de groei van de praktijk te bespoedigen spenderen wij hierom een stuk meer aan Google marketing voor een startende praktijk. Hierdoor is de startende praktijk bij ons verzekerd van een vliegende start!

Meer cliënten voor jouw praktijk?

Wij werken graag met je samen om je op wekelijkse basis van nieuwe cliënten te voorzien. Mocht je nog vragen hebben over een mogelijke samenwerking of wil je ons graag telefonisch spreken, neem dan contact met ons op.